Vacker vårdag

Solen lyser in genom altandörren, underbart! Det ser väldigt vackert ut med den vita snön i solljuset, blir väldigt glad och positiv.

Imorgon börjar Sebastian på förskolan Lyckan, stort steg för vår pojk som börjar bli stor. Ikväll blir det föräldramöte inför inskolningen som börjar imorgon kl 9. Jag vet inte vem som kommer tycka det är jobbigast, jag eller Sebastian?

Idag skall jag se till att gå ut i det vackra vädret och njuta, får ta barnvagnen och ge mig ut en stund snart. Niklas har varit väldigt trött det senaste då Bastian har haft ett par jobbiga nätter tack vare gaddarna som dyker upp, så idag tänkte jag att han skulle få vila upp sig lite innan mötet ikväll (17).

Ha en bra dag i solen alla!

Postat av: Freja

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 18:10:26
URL: http://smsalåna.nu




Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0