Sova strax

Slänger in ett inlägg snabbt innan det är dags för sängen.

Har precis suttit och pluggat lite, Sebastian sover hos mormor inatt så att jag kan få plugga ifred. Just därför krånglar office så det blev gjort i stort sett inget (om man jämnför med allt som borde gjorts...) Suck, nåja, har iallafall gjort alla franska inlämningsuppgifter nu. Måste få tag på en dator med fungerande word så att jag kan bli klar med datorkunskapen snart, det är lätt, men det blir otroligt svårt utan office (hela kursen bygger på det!)

Inskolningen har gått finemang, dock går det magsjuka på hela förskolan. Idag fick vi en sneek peek på vad som komma skall när en liten pojke på Sebastians avdelning spydde floder precis när vi kommit imorse... Nåja, nu är vi förberedda iallafall.

Sov gott allesammans, imorgon blir det Vattenpalatset i Lerum för min och Bastians del.

Postat av: Pernilla

Hej! hoppas ni klarade er undan magsjukan för det är inte kul att få. Jag har också massvis med läxor att göra blääää. Massa kramar!

2010-03-16 @ 03:00:41
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/




Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0