Dagen före inskolningen börjar...

Mötet är avklarat, vet inte riktigt vad jag skall tycka. Mycket som är "under construction" så att säga, ingen färdig gård, knappt några leksaker, personalen träffades för första gången igår (!) och 80 % pojkar på hans avdelning. Men jag försöker vara positiv, blir det som dom lovat så blir det suveränt!

Imorgon skall jag och Bastian vara på förskolan mellan 9-11 och torsdag blir det mellan 9-14. Har egentligen två lektioner imorgon men eftersom Niklas jobbar så blir det jag som får ställa upp imorgon. Skall jag vara ärlig är jag glad att jag får gå med första dagen... Jag är ganska nervös och vill se hur det går :)

Nu skall jag lägga mig och hoppas på en bra natt så att hela familjen är pigga och glada imorgon!





Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0