Trött efter en lång dag

Alla våra släktingar i Chile verkar må bra, tack vare facebook har jag fått veta att det verkar som om alla klarat sig. Fattas dock några som vi fortfarande inte hört något från, ringa går fortfarande inte tyvärr. Jag är lite lugnare men vågar inte riktigt andas ut ännu.

Idag blev det en runda på stan, svor högt för mig själv och lovade mig själv att aldrig åka till nordstan strax efter löning, suck. Åt lunch med min moster och barnen sedan bar det av till Frölunda torg där vi skulle köpa varsin teve av Niklas på expert. Min moster ville ha en till Florencias rum och jag ville ha en till vårt sovrum, det blev en liten (22 tums) LCD/LED tv var. Den ligger dock fortfarande i lådan då varken jag eller Niklas orkar fixa med den just ikväll. Känner mig trött i huvudet, vet inte om det beror på oron jag känt hela dagen, känner mig helt utmattad. Ingen bra dag idag alltså, inte nog med det så vägrade bilen starta imorse, why? Känns som det sista jag vill behöva tänka på just nu, vår älskade bil som vi är så beroende av. Lämnade in den för ca 1 månad sen på mekonomen och det gick på saftiga 3000 kr, har ingen lust att lämna in den igen på ett bra tag... Hoppas att den vill starta imorgon med hjälp av startkablarna!

Imorgon blir en bättre dag, babysim står på schemat och det kan aldrig bli fel. Måste se till att plugga lite på kvällen också, det har inte varit högt upp på min to-do lista den senaste tiden.
Sov gott, nu skall jag krypa ner i min goa säng med min Niklas.


Postat av: Pernilla

Du får ha en liten egen spadag när du målar naglarna tar fotbad och lägger mask. Det brukar göra mig på gott humör. Hahah speciellt om jag får gegga in en mask i Emils aniskte också ;) hihi Saknar er!!

2010-02-28 @ 01:15:35
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så skönt attt höra att era släktingar i Chilie mår bra. Vi tänkte på er så fort vi fick höra det. Ta hand om dig/er. Kram

2010-02-28 @ 14:25:36
URL: http://toffnokk.blogg.se/




Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0