Klump i magen

Sebastian verkar lite bättre idag, lite hosta som tillkommit också men inget allvarligt. Idag skall jag se om jag kan få bytt ett par skor som jag köpte för ett tag sedan till Sebban (som han aldrig ens han använda innan de tydligen blev för små!) och efteråt blir det nog stan och lunch med moster.

Sebastian igår på väg till affären


Igår tog vi som vanligt en tripp till vårt älskade MAXI, gick knappt att köra vagnen för allt slask, jävla skit. Vi köpte lite fredagsmys, det blev tacos och färska räkor, mums. Sebastian somnade vid sedan 20.30 och vaknade vid 6 och ville sova i vår säng, det fick han, så då sov vi alla tre tills Niklas larm börja tjuta vid 8.30. Med andra ord helt OK natt!              

Nu till rubriken, som de flesta vet bor större delen av min familj och släktingar i Chile (pappa,syskon,styvmamma,mormor,morfar,kusiner,kusinbarn). Fick veta tidigt imorse om det stora skalvet som inträffat i landet tidigt imorse, självklart blev vi alla väldigt oroliga. Jag har försökt ringa pappa (som bor i huvudstaden Santiago) men tack vare skalvet är det en stor del av landet som är utan ström, med andra ord, det går inte ens fram någon signal. Nu går vi bara och väntar på fler nyheter och hoppas innerligt att alla våra nära och kära mår bra.





Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0