Gnällig skitunge

Ja, det är vad Sebastian är just nu. Igår kväll blev han jätte snorig, vet inte om det är tanden eller en förkylning som är på gång? Hoppas att det är tanden så att det går över FORT. På söndag är det babysim och det tänker vi inte missa!

Igår blev en heldag på stan, kom hem vid 19.30 och hann då knappt sätta mig ner innan Sebastian skulle sättas på pyjamas, bortstas tänder, få välling och läggas. Han somnade relativt fort men vaknade strax innan jag och Niklas skulle lägga oss av att näsan var full av snor, suck. Men sen somnade han om med oss men det blev en väldigt orolig natt, stackarn kunde knappt andas.
Blev lite shopping igår, nya skor till Bastian (som tydligen gått upp 2 skostorlekar utan att säga till oss!) och lite underkläder till mig. Rekommenderar alla föräldrar att MÄTA barnens fötter och även skorna, det skiljer sig otroligt mycket mellan storlekarna på alla märken. I PAX kunde Sebastian ha 22, men i Kavat 20? Det blev en riktigt uppenbarelse för mig då jag inte hade en aning om detta. Nåja, har nu köpt mig en mätstock? så att jag själv hemma kan mäta Sebastian fot och skor. 

Nu skall jag återgå till datorkunskapen, lär mig just nu hur man byter teckensnitt i word... HAHA.
Ha en fin dag, det skall jag ha fast vädret suger och jag skall vara i skolan till 16.

Postat av: Carolina

Trivs ni bättre på babysimmet nu? Hoppas grinigheten snart går över! kram

2010-02-26 @ 10:37:52
URL: http://carolina1979.se




Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0