Suck!

Nu är inte bara skrutten sjuk, hans mamma är också sjuk. Tokförkylda är vi, som tur är verkar han bli lite bättre medans jag bara känner mig sämre och sämre. Detta innebär att det inte blir ngt babysim idag, tråkigt.

Har haft fullt upp på senaste tiden. Niklas har varit ledig en del vilket innebär att mycket blir gjort som inte är så lätt när jag är ensam med Bastian. Min bror har hunnit komma och åka hem till Chile igen. Visst känns det lite tomt, men å andra sidan ses vi ju snart igen (!) "bara" 2,5 månad kvar. Nåja, mycket skall göras innan dess så tiden kommer nog springa iväg. Vi har även köpt en nya soffa, blev en Ektorp 3-sits från IKEA. Vi var modiga nog att ta en VIT klädsel, men den går ju faktiskt att tvätta... Planen är att senare köpa till en 2-sits eller fåtöljer, får se vad som blir bäst när ekonomin tillåter.
Passen kan jag nu även bocka av den långa listan, Bastian blev JÄTTEBRA på sitt kort! På onsdag skall dom hämtas, skall bli kul att få se lillen i sitt eget pass. Har även kikat runt på tapeter och färg (till den nya lyan), blir antagligen vitt med en fräck fondvägg i en stark färg (vardagsrum+kök+hall). Bostadsbolaget står för tapeter men vi får själva göra jobbet vilket innebär att när vi flyttat in måste vi även måla och tapetsera, som om vi inte hade nog med saker på gång =) Men men, inte hänga läpp för det, fint kommer det blir iallafall!

Nu skall jag städa lite här hemma medans lillen sover.
Ha de fint





Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0