UTMANAD!

Tänkte nu ta mig tiden att "bli utmanad" av min underbara svägerska/vän Pernilla Bolwede. Skall nu alltså berätta 7 saker om mig själv som inte så många vet om mig:

1. Ger blod - Började ge blod året jag fyllde 18, anledningen vet jag inte riktigt. Har inte blivit av på ett bra tag nu eftersom man inte får ge blod vid graviditet och man måste vänta 9 månader efter förlossningen. Men nu jävlar skall här ges blod (Bastian blir 9 månader imorgon!)

2. Älskar att sticka och brodera - Blev väldigt ofta mobbad av mina vänner då jag på fredagkvällarna hellre satt inne med en kopp thé och min stickning/brodering än att gå ut.

3. Är en gnutta pedant - Ja, dammsuger, dammar och tvättar varje dag. Mitt senaste påhitt är att vika Niklas
t-shirtar i olika "färghögar"...

4. Snarkar - Vet dock inte om detta är sanning då källan till detta påstående är Niklas, som själv snarkar som en jävla gris.

5. Har tung-kysst 2 tjejer - I mina "unga vilda dar". Minns exakt vilka tjejer det var och tillfälle, men det håller jag för mig själv!

6. Förlova mig, fick barn, gifte mig, döpte barnet, flyttade till Torslanda, allt inom loppet av ett år! - Så är det när man träffar rätt!

7. Aldrig blött näseblod - Ganska ointressant men sant, kom och tänka på detta igårkväll när Niklas fick en näsblods-attack!



Postat av: Pernilla

Åhh Jag älskar hemilgheter! Älskar punkten med t-shirtar! Du får gärna komma hit och vika lite :D

2009-10-19 @ 13:36:20
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postat av: Therése

hahaha jag vet med :D

2010-03-04 @ 15:27:40
URL: http://thereseochleszek.blogg.se/




Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0