Seg hemmadag!

Sebastian har låtit oss sova till långt efter 9 flera dagar nu, så det hoppas vi håller i sig!

Idag har vi bara varit hemma, städat, tvättat och kollat igenom alla mina älskade serier (Desperate housewives, One tree hill, Grey's anatomy). Tog en promenad till ICA MAXI också så att skrutten får komma ut lite. Han har varit allmänt gnällig och sovit dåligt (på dagen) idag, vet inte om det möjligtvis är en till tand som håller på att spricka upp? Nåja, jag är glad så länge vi slipper en tand-gnällig bebis i Chile.

Igår blev Niklas äntligen vaccinerad (hepatit A), och jag gav blod. Med andra ord gjorde vi mycket nytta igår! Imorgon kl 9 är det Bastians tur att få sin hepatit A vaccination. Fick tid hos BVC här i Amhult, skall bli intressant att se hur denna BVCn är.

Just i denna stund sitter Niklas och Bastian i badkaret och sjunger och stojar!
Nu skall jag hänga tvätten innan min och älsklingens TV-kväll börjar (The mentalist och Hells kitchen)





Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0