Kisstävling

Imorse när vi vaknade var vi båda jättekissnödiga! Vi är vana att vakna för att hjälpa lillen med nappen osv. och då passa på att ta en kissare. Eftersom skrutten sov hos mormor blev det inget sånt, så vi var jättenödiga.

Jag lovade Niklas att jag skulle kissa rekordmycket. Satte mig på toa och tryckte på som fäsiken för att bevisa min manlighet, det kom jättemycket i säkert 1 minut, personbästa! Går ut och ser jävligt nöjd ut, in går Niklas. Den jäkeln står där i säkert 5 minuter utan problem. Jag blir knäpptyst, är både imponerad och sur. Niklas står kvar på toa och säger helt kallt:
- ettnoll.

Fan, varför kan killar ha så jääääkla mycket kiss? Det är orättvist, vi tjejer måste springa på toa hela tiden.

Suck

Postat av: Jenny

Peter och dom flesta andra killar jag känner pissar mycket oftare än jag. Jag tror nog allt att Nicke är lite speciell :P



Nä du jag tror vi allt får planera nått du och jag, karlarna kan ju aldrig få tummarna ur deras arslen.



När är ni lediga nästa gång? Så kan man iallafall träffas nån timma. Behöver inte vara något speciellt.



Ha det fint!

2009-08-28 @ 22:35:34
URL: http://toffnokk.blogg.se/




Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0