JOBBig helg

Första helgen på år som Niklas är ledig, då jobbar självklart jag!
Men som tur är har han även måndag (idag) ledig. Hade tänkt se om kanske lilla Belle är sugen på en date med Basti? Skall ringa föräldrarna lite senare, måste ju alltid be dom om lov.
Helgen på jobbet har varit helt okej, saknar alla gamla vänner, väldigt skönt att få komma ifrån hemmet och inte vara "mamma" för en stund. Jag älskar min snutt men det är väldigt skönt att få en paus ibland.

Vi åkte även till våran nya lägenhet och tittade på diskmaskinen. Vi skall antagligen köpa den av dom som bor där nu. Väl där insåg jag även i vilket jävla skit skick lägenheten va i. Fy fan, ringde värden nyss och skällde lite på honom. På onsdag kl 10 skall vi dit igen men denna gången med värden, hoppas allt kan åtgärdas. Skulle kännas förjävligt att flytta in i en svindyr lägenhet som är fulare än vår nuvarande lägenhet.

Ha en bra dag, nu blire frulle med da familia.


Postat av: Pernilla

du är utmanad

2009-09-05 @ 13:42:44
URL: http://pjatt.blogg.se/




Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0