Bra dag

Varit hemma hos moster idag och ätit middag, Niklas hämtade oss efter jobbet (17). Hemma blev det städning och packning. Nu är i stort sett hela Sebastians rum nerpackat, förutom saker som vi behöver använda dagligen. Skrivbordet och den stationära datorn är nerpackad också, så nu är det ganska tomt i vårt vardagsrum. Tog även lite kort på diverse möbler som skall säljas, bland annat soffan. Skönt att få gjort en del saker, ångesten släpper sakta men säkert ;)

Denna månaden är planen att fixa pass till oss alla tre (Niklas och Sebastian har inga, mitt måste bytas då jag numera heter Bolwede). Har även tänkt vaccinera oss denna månaden mot Hepatit. Sebastian skall få sin TBC spruta på onsdag, så det är ju en bra start. Lite smått och gott som måste fixas, inte bara inför flytt utan även R E S A N !

Imorgon blir det en hemma-dag, löning på tisdag så jag får vila upp mig inför det :) Måste iallafall storhandla då, kylskåpet gapar tomt!

Ha en fin kväll, själv skall jag kolla runt efter vår framtida soffa.





Postat av: Jenny

Mycket som händer för er nu! Men det är ju roliga saker iallafall, värt all stress hehe ;)



Härligt med nya möbler! Aldrig roligt att flytta till en ny fin lägenhet och allt inuti ser exakt likadant ut!



Hur länge blir ni i Chile?



Hälsa maken din och ge din härlige son en puss från Belle! Kram



2009-08-24 @ 06:35:22
URL: http://toffnokk.blogg.se/




Kom ihåg mig?

(publiceras ej)





RSS 2.0